Ціллю форуму було заявлено консолідацію туристичного бізнесу та стратегію створення туристичних кластерів в районах.

На форумі обговорювалися питання щодо поточного стану туристичної галузі в регіоні, а також консолідації представників туристичної сфери та моделі ефективного співробітництва з органами влади.

Серед виступаючих варто відзначити доповідь Івана Липтуги, президента Національної туристичної асоціації України, який широко відомий одеситам як творець бренду у вигляді якоря-серця.

Серед інших спікерів відзначимо і.о. начальника управління туризму ОДА Александр Шека, який торкнулися теми поточного стану туристичної галузі у регіоні.

Гості з Закарпаття та Київщини поділилися своїм видом маркетингового просування туристичного продукту на прикладі Закарпаття.

Важливим у сучасних реаліях є позиціонування та просування туристичного продукту в Інтернеті та інформаційних мережах.

Туристичний кластер - об'єднання організацій, що надають послуги в сфері туризму. Таке формування включає в себе малі та крупні організації, які постійно взаємодіють між собою. Находяться вони на одній території в межах регіону, району або іншої адміністративно-територіальної одиниці. Організації спільно використовують спеціалізовану туристичну інфраструктуру, локальні ринки праці та інші функціональні структури.